Revolution Beauty مبتنی بر اصول جامع بودن و مقرون به صرفه بودن در آرایش است و این برند مطمئن است که طیف متنوعی از محصولات مقرون به صرفه را اضافه می کند.
این برند به دلیل استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به خوبی شناخته شده است Revolution Beauty برخلاف روشهای بازاریابی سنتیتر، از رسانههای اجتماعی ، بهویژه اینستاگرام و TikTok استفاده میکند. این شرکت با ادعاهایی از سوی برندهایی مانند Kat Von D و یوتیوبر زیبایی Manny MUA به دلیل سرقت ادبی از طرحها و مفاهیم آرایش روبرو شده است، ادعاهایی که یکی از بنیانگذاران Adam Minto آن را رد کرده است.
همه محصولات رولوشن همگی بدون ظلم هستند و 76٪ از برندها محصولات گیاهی دارند.
در سال 2019، Revolution Beauty در ساندی تایمز به عنوان سریعترین برند زیبایی در حال رشد در بریتانیا معرفی شد.
در سال 2021، Revolution Beauty اولین حضور خود را در بازار سهام انجام داد و مدیریت دارایی Jupiter و Chrysalis Investments تعهد سهام دادند.