تیکت پشتیبانی

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.

نتیجه پاسخ تیکت برای شما پیامک میشود و همچنین از طریق ایمیل ارسال میشود و از طریق کد پیگیری تیکت در قسمت تیکت ها میتوانید پاسخ خود را مشاهده کنید

  • چطور از نیسا خرید کنیم؟


    خرید از نیسا به دو روش انجام میشود
    روش اول- کاربران مهمان بدون نیاز به حساب کاربری فقط از طریق ثبت سفارش(برای این کاربران تمام مراحل سفارش پیامک میشود)
    روش دوم- حساب کاربری خود را در نیسا بسازید سپس کالاهای موردنظرتان را انتخاب کرده و به سبد خرید بیافزایید.آدرس و نوع ارسال را مشخص کنید و پرداخت خود را انجام دهید برای این کاربران فاکتور از طریق ایمیل ارسال میشود و مزیت این کاربران کدهای تخفیف در خرید های آینده است

  • هزینه سفارش را از چه راه هایی میتوان پرداخت کرد؟

    شما می‌توانید هزینه سفارش خود را از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت هزینه از طریق کیف پول اعتباری نیسا هم وجود دارد.در حال حاظر امکان پرداخت در محل وجود ندارد

  • تراکنش ناموفق بود اما از حسابم کم شده چه کاری باید انجام بدم؟

    با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنش‌های ناموفق وارد حساب نیسا نمی‌شود و نزد بانک حفظ می‌شود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد.
    در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ برگردانده نشد و از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب نیسا واریز شده است، با پشتیبانی نیسا ارتباط برقرار کنید.

  • هنگام دریافت خطا در سایت و عدم اتصال به درگاه پرداخت بانکی باید چه کار کنم؟


    هنگام دریافت این خطا، بعد از یک فاصله زمانی کوتاه دوباره تلاش کنید پرداخت را به انجام برسانید و اگر باز هم ناموفق بودید، به پشتیبانی نیسا تیکت ارسال کنید

  • در چه شرایطی امکان مرجوعی کالای خریداری‌شده را دارم؟


    کالا ارسال شده 1-تاریخ انقضا نداشته باشد-2-کالای غیراصل دریافت کرده باشید-3-کالا معیوب دریافت کرده باشد

  • آیا کالاهای موجود در فروشگاه نیسا مشمول ضمانت هستند؟


    تمامی کالاهای فروشگاه نیسا دارای ضمانت هفت روزه بازگشت وجه هستند.

  • اگر کالایی که دریافت کردم، با سفارشم تطابق نداشته باشد، چه اقدامی باید انجام دهم؟


    بعد از ارسال تیکت مرجوعی به پشتیبانی نیسا، اگر ساکن تهران هستید برای دریافت کالا همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و اگر در شهرهای دیگر ساکن هستید، خدمات از طریق پست صورت می‌گیرد و هزینه پست به عهده نیسا است.

  • اگر سفارش من در فرآیند حمل‌و‌نقل دچار آسیب شود، چه اقدامی باید انجام دهم؟


    آسیب‏‏‌دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی نیسا اطلاع‌رسانی شود.
    از آنجا که نیسا بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات را تضمین می‌کند، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل‌ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل‌ونقل است و نیسا تنها در صورت تایید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    حتما کارتن و جعبه اصلی محصولات را نزد خود نگه دارید و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نیسا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    کالای آسیب‌دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن را باید به همان شکلی که تحویل گرفته‌اید به همراه صورت‌جلسه رسمی شرکت حمل‌کننده و فاکتور به پشتیبانی نیسا ارسال کنید.
    در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل‌‌مشاهده باشد، می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کنید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نیسا بازگردانده شود.
    این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری را (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل نمی‏‏‌شود.

  • چطوری سفارشم را پیگیری کنم؟


    سفارش های شما تنها با داشتن شماره سفارش قابل پیگیری آسان هستن
    برای کاربرانی که با مرورگر تلفن همراه وارد سایت میشوند دکمه پیگیری سفارش در منو یا فهرست قابل مشاهده هست و به راحتی از طریق شماره سفارش و شماره موبایل ثبت سفارش مراحل سفارش قابل مشاهده میباشد.
    برای کابرانی که با مرورگرهای کامپیوتر وارد سایت میشوند دکمه پیگیری سفارش در منو هدر سایت قابل مشاهده می باشد.

  • میخواهم شناسه مرسوله پستی بسته خود را دریافت کنم


    بسته هایی که از طریق پست ارسال میشوند شناسه رهگیری از طریق پیامک و ایمیل به کابران ارسال میشود
    اگر به هر دلیل شناسه برای شما پیامک نشد شما میتوانید در بخش پیگیری سفارش در منو با شماره سفارش خود شناسه پیگیری مرسوله را مشاهده همچنین اگر شماره سفارش ندارید با لاگین کردن در حساب کاربری در بخش سفارشات تمام اطلاعات سفارش شما قابل مشاهده می باشد

  • روش های ارسال کالا را میخواهم بدانم؟


    روش های ارسال کالا و قیمت هر روش ارسال در بخش تکمیل سفارش قابل انتخاب و مشاهده هستن
    این روش ها ی ارسال و قیمت گذاری برای هر استان متفاوت میباشد و بعد از تکمیل فیلد انتخاب شهر و استان قابل انتخاب و مشاهده هستند

حداکثر اندازه: 12 مگابایت
فرمت‌های مجاز: JPEG;PNG ;zip;rar